ERGENE Belediyesi tarafından hazırlanan lavanta ile hanımeli çilek tarlası, kapılarını ziyaretçilere açtı.
Ergene Belediyesi tarafından her sene özenle hazırlanan lavanta ve hanımeli çilek tarlalarında hazırlıklar tamamlandı. Doğayla iç içe vakit geçirmek isteyen vatandaşlar için hazırlanan tarla, yeni sezonla birlikte misafirlerini ağırlamaya başladı. Ailelerin birlikte keyifli vakit geçirebileceği, çocukların doğayla buluşabileceği ve ziyaretçilerin birbirinden güzel fotoğraflar çekebileceği alanlar, Ergene’nin yeni cazibe merkezleri arasında yerini aldı. Morun en güzel tonlarını yansıtan lavanta tarlası ve doğal güzelliğiyle dikkat çeken hanımeli çilek tarlası, açıldığı ilk günden itibaren vatandaşlardan yoğun ilgi gördü. Ergene Belediyesi tarafından hazırlanan alanların özellikle yaz aylarında ailelerin ve fotoğraf tutkunlarının uğrak noktalarından biri olması bekleniyor.
Ergene Belediye Başkan Müge Yıldız Topak, tüm vatandaşları lavanta ve hanımeli çilek tarlalarını ziyaret etmeye davet ederek, “Ergene’mizin en güzel renklerini hep birlikte yaşayalım. Tüm hemşerilerimizi bu güzel atmosferi görmeye ve sevdikleriyle birlikte keyifli vakit geçirmeye bekliyoruz. Çocuklarımızın doğayla iç içe vakit geçirmesini, ailelerimizin birlikte güzel anılar biriktirmesini çok önemsiyoruz. Lavantaların eşsiz kokusu, çilek tarlamızın güzelliği ve doğanın huzuru artık hemşerilerimizin hizmetinde. Buraya gelen her vatandaşımızın mutlu ayrılması bizim için en büyük kazanç olacak” dedi.(DHA)





